Система ElSoL

МИ ВЧИМО СЛОВА за принципом Парето

Максимум того, що знадобиться (80%), мінімум того, що забудеться (20%).

Ми називаємо ці слова «живими», оскільки вони не були вивчені за списком, але вже є необхідними на даному етапі.

Під час уроку викладач «підкидає» студентам слова, які їм необхідні для висловлювання своїх думок.

Наш підхід дозволяє студентам максимально ефективно використовувати свій час та ресурси на уроці.

МИ ЗАКРІПЛЮЄМО СЛОВА за принципом Кривої Ебінгауза

Ми розуміємо, що пам’ять поступово забуває інформацію, тому використовуємо різні методики, щоб ефективно закріпити нові слова.

Під час уроку ми повторюємо слова декілька разів. Студенти працюють з цими словами вдома, пишуть історію або два речення, використовуючи їх. На наступному уроці, продовжуючи працювати зі словами, ми створюємо речення, історії діалоги.

Через 4 тижні ми повертаємося до цих слів.

Таким чином, допомагаємо словам переходити з короткострокової пам’яті до довгострокової, що сприяє їхньому кращому засвоєнню.

МИ ВЧИМО ГРАМАТИКУ за технікою Фейнмана

Наш підхід – робити складне простим.

Ми надаємо студентам приклади граматичних конструкцій, а вони виводять граматичні формули на їх основі. Після цього практикуємо вживання цих правил у розмові.

МИ ЗАВЖДИ ПОРУЧ і завжди намагаємося надати більше

Система ЕльСольце наш підхід до навчання, який відображає філософію мого життя. Я впевнена, що ми навчаємось так, як живемо. Я прагну використовувати вивчене негайно.

Мені також подобається коли все ефективно, коли кожна хвилина має значення.

Я вірю, що людина здатна на все, коли має бажання або бачить приклад. Крім того, я знаю, що навчання для студента може бути справжнім випробуванням. За свої роки практики я бачу, що найголовніше – це бути поруч, оскільки разом легше рухатись вперед”.

Ольга Клюзко

засновниця, методист, викладач

школи ElSol

Наша система

Ми розділили велику мету на маленькі кроки – степи. А маленькі кроки - на уроки по 60 хвилин 2 (3) рази на тиждень у невеликій групі.

Важливо підбивати підсумки та бачити свої результати!

Ми ставимо різноманітні технічні та стратегічні завдання на кожному степі. Крім того ми включили невеликі самостійні завдання в кожен урок.

Так цікавіше та індивідуально!

Ми розвиваємо (напрацьовуємо) необхідні навички для конкретного степу: вміння слухати, ставити запитання та чітко висловлювати свою точку зору.

Наш принцип: поступово постійно!

Ми радіємо маленьким перемогам на шляху до Великої Мети. Це додає наснаги та бажання йти ще швидше.

Важливо підбивати підсумки та бачити свої результати!

Проблеми, які можуть виникати протягом навчання:

Студент, який пропустив кілька уроків (особливо на початкових рівнях), може відчувати перевантаження новими словами та граматичними формулами.

Я завжди кажу: «Радій, це свідчить про те, що ми не просто розмовляємо, а навчаємося!»

Що робити? 

В такій ситуації важливо знайти терпіння та присвятити час роботі над матеріалом з пропущених уроків і все поступово налагодиться.

Група рухається вперед, потрібно більше часу.

Що робити? 

Важливо слідкувати за своїм прогресом та взаємодіяти з викладачем або антропологом школи (Ольгою Клюзко). Навчання має бути в задоволення. І не має бути постійно важко. Іноді може знадобитися зміна рівня.

Період екзаменів, або декретна відпустка, або новий проект по роботі. Причин може бути безліч. За досвідом – студенти повертаються, але дуже жалкують, що тоді не продовжили навчання. А потім з’являються питання: група не така, викладач не той, час не відповідний.

Що робити? 

Я, як мама чотирьох дітей, яка працює з дітьми, скажу так: «Важко починати. Важко починати знову. Іноді потрібно просто рухатись вперед. Хто йде, здолає шлях. Просто йдіть».

Так, іноді між рівнями може з’являтися таке відчуття. Один студент, який займається альпінізмом, навів мені приклад: «Альпіністи не можуть постійно лише підніматися в гори, треба інколи спускатися трохи вниз».

Деякі наводять інший приклад: «Щоб піднятися на вищий рівень, треба відійти назад, щоб набрати міць для стрибка».

А я б сказала так: «Коли починаєш їсти йогурт, спочатку одна ложечка, потім ще одна, і ще одна… І ось дивишся – а банки вже немає».

Кожне слово повинно пройти 7 ступенів, перш ніж стати “своїм”.

Як прискорити цей процес?

Намагатися свідомо використовувати слова на уроці й поза ним.

Для поліпшення цього, іноді просто потрібно дати собі трохи часу, а іноді  доведеться прикласти додаткові зусилля.

Що можна зробити?

Спробуйте слухати аудіо та записувати скріпт. Це один з найкращих і найшвидших способів.

Цей процес є поступовим.

Як же його прискорити?

Один із способів – читати більше та свідомо використовувати нові слова

Уроки будуються на основі граматичних формул. Ми не вчимо граматику її в класичному розумінні, не робимо багато вправ.

Головне в мові –  вміти використовувати граматичні формули та правильно говорити, а не просто знати граматику в теорії.

Проте, якщо ви бажаєте викладати або ваш рівень вже високий і ви здатні вільно спілкуватися іноземною мовою, тоді теорія стає важливішою для вашої впевненості.

Залишились запитання?

Напишіть нам і ми відповімо вам якнайшвидше.